Všeobecné obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci uskutočnením objednávky akceptuje “Obchodné podmienky” predávajúceho pre dodanie tovaru. Pokiaľ nie je uvedené v zmluva inak, sú obchodné podmienky pre obe strany (kupujúci a predávajúci) záväzné. Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti poskytovateľa (Viliam Lukáň) a zákazníka. Ak medzi stranami neexistuje kúpna zmluva v písomnej forme, predávajúci dodá tovar na základe elektronickej objednávky a špecifikácie zákazníka na formulári, ktorý je k dispozícií pri registrácií zákazníka do internetového obchodu.
PREDMET ZMLUVY
Kúpna zmluva vytvorená v internetovom obchode vzniká v momente odoslania objednávky. Na predmet zmluvy sa vzťahujú iba tie položky, ktoré sú uvedené v kúpnej zmluve – objednávke (ďalej iba Tovar). Cena, váha, rozmer, kapacita, výkon a ostatné údaje, ktoré sú uvedené na internetovej stránke www.bradac.sk, katalógoch, prospektoch a iných tlačivách sú nezáväznými údajmi, pokiaľ neboli v zmluve vyslovene uvedené ako záväzné. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude svojim odberateľom dodávať taký tovar, ktorý je v súlade s jeho obvyklými a aj špecifickými vlastnosťami a zároveň vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platnými na území EU.SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY
CENA + PLATBA
Poskytovateľ nie je platca DPH. Ceny uvedené v e-shope sú platné v momente objednania a sú konečné. V prípade zmeny ceny musí kupujúci odsúhlasiť cenu predávajúcemu!Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, výraznom náraste inflácií alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok u výrobcov a ostatných dodávateľom tovaru.
ZÁLOHA NA TOVAR A SLUŽBY
Jedná sa o vystavenie zálohovej faktúry za tovar či služby, ktoré sú podľa špecifických požiadaviek zákazníka. Cena je stanovená dohodou a to minimálne vo výške 30 % z ceny tovaru či služby. Zálohová faktúra je vždy vystavená a to aj pri tovare, ktorý nie je na sklade a je objednávaný na požiadanie klienta.DODACIA ADRESA
Za podmienky, že sú obdržané všetky potrebné podklady pre vybavenie objednávky, dodacia doba začína v momente obdržania záväznej objednávky. Termín dodania závisí od objednaného tovaru. Obvyklá dodacia lehota predstavuje 2 až 20 dní. Vo výnimočných prípadoch si predávajúci vyhradzuje právo na predĺženie dodacej doby. V prípade tovaru na objednávku je tovar objednaný až po pripísaní platby na účet poskytovateľa. Ak nastane situácia, že je výrobok vypredaný a predávajúci nemôže zaručiť okamžité dodanie tovaru, vždy na túto skutočnosť kupujúceho dopredu upozorní. Predávajúci sa zaväzuje, že v rámci svojich možností a v záujme svojom a predovšetkým v záujme zákazníka zníži dodaciu dobu na čo najkratšiu. V prípade, ak si zákazník zvolí dodanie tovaru osobným prevzatím na sídle predavájuceho, je možná maximálna dĺžka rezervácie tovaru 7 dni, pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.CENNÍK POŠTOVNÉHO PRE SR A ČR
- Kuriérom, spravidla GLS alebo Slovenskou poštou: cena kuriérskej služby/poštovného je pripočítaná k cene tovaru a uhrádza sa spoločne s cenou tovaru. Základná cena poštovného je 5€, pri veľkoobjemovom, nadrozmernom, ťažkom a neskladnom balíku je poštovné vypočítané individuálne po potvrdení objednávky a bude pripočítané v celkovej sume objednávky, pokiaľ nie je vopred dohodnuté a určené inak. Cena za kuriérsku službu závisí od váhy, rozmerov balíka v zmysle platných cenníkov spoločnosti GLS/Slovenskej pošty.
- Platba predom: výzva k platbe je poslaná elektronicky po dokončení objednávky.
- Dobierka: Cena dobierky je účtovaná podľa aktuálneho cenníku slovenskej alebo českej pošty. Dobierku do Českej Republiku zákazník uhrádza na pošte v Kč s príplatkom podľa cenníku českej pošty za prevod na € (spravidla cca do 100kč).
- Alternatívna doprava: predom dohodnutá individuálny spôsob dopravy a jej ceny.
Nevyzdvihnutie dobierky: Každá objednávka je záväzná podľa našich obchodných podmienok. Zákazníkom, ktorí si objednajú tovar a následne nevyzdvihnú expedovanú zásielku, bude poslaná upomienka s termínom úhrady k preplateniu nákladov. Pokiaľ k preplateniu nedôjde, budú tieto náklady vymáhané súdnou cestou. Pri opätovnom zaslaní tovaru podľa požiadaviek zákazníka, bude poštovné opäť účtované.
Objednávku môžete stornovať do max. 30 min. od objednania.
PREVZATIE TOVARU
Zákazník alebo príjemca tovaru má pri preberaní tovaru povinnosť skontrolovať, či zásielka a jej obal nevykazujú zjavné znaky poškodenia, pokiaľ áno, treba túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť kuriérovi alebo prepravnej spoločnosti. Ak to vyžaduje situácia, tak aj nafotiť.V obchodných podmienkach: ak sa pri preberaní balíka zistí, že zásielka je poškodená, príjemca môže prevzatie balíka odmietnuť alebo na mieste spísať reklamačný protokol vrátane fotodokumentácie. Príjemca môže taktiež požadovať, aby balík bol pri preberaní otvorený a bol skontrolovaný celkový stav poškodenia. Poškodenie je možné reklamovať aj dodatočne, ak pri preberaní balíka nebolo poškodenie viditeľné. Dodatočná reklamácia musí byť čo najhodnovernejšie dokladovaná v termíne do dvoch pracovných dní od prevzatia balíka.
V prípade že Vám bol dodaný poškodený balík a/alebo tovar, spíšte s dopravcom protokol!: podľa občianskeho zákonníka platí, že vec /zásielka/ bola predaná kupujúcemu v dobe, kedy bola predaná preprave (pokiaľ nie je s predajcom dohodnuté inak). Preto predávajúci nie je zodpovedný za poškodenie zásielky pri preprave.
ZÁRUKA A REKLAMCIA
Záruka na tovar predávaný prostredníctvom e-shopu sa riadi a je v súlade s platnou legislatívou. Reklamácia je podmienená doložením nákupu reklamovaného tovaru v e-shope, čoho dôkazom je predajný doklad. Zaplatením a prevzatím balíka prechádza na kupujúceho vlastníctvo zakúpenej veci. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na tovar dodaný prostredníctvom internetového obchodu www.bradac.sk, a to v trvaní 24 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim.- Dodanie nového tovaru bez vady
- Bezplatnú opravu tovaru
- Odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny
- Zľavu z kúpnej ceny
ODSTÚPENIE OD ZMULVY
Zakúpený tovar môžete podľa Občianskeho zákonníka vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar je možné vrátiť za podmienok:- Tovar musí byť vrátený najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia.
- Tovar musí byť vrátený nepoužitý a nepoškodený.
- Tovar musí byť v originálnom obale.
- Dopravné na tovar hradí kupujúci.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
- Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
- Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
- Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
- Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
a) právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
g) právo na prenosnosť osobných údajov,
h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
- Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, IČO, IČ DPH, e-mailová adresa. ...... ,ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.